Win het boek ‘digitale nieuwsbrieven’ en maak van je nieuwsbrieven een succes.

Een digitale nieuwsbrief is onmisbaar in je communicatiestrategie om een duurzame band met je doelpubliek op te bouwen en hen actief te betrekken. Maar hoe zorg je ervoor dat je mailtjes gelezen worden? Hoe vermijd je dat je in de spamfolder terechtkomt? Hoe maak je je nieuwsbrief mobiel toegankelijk?

Communicatietrainer en docent bij Creatief Schrijven, Kristof D’hanens, legt je in het inspiratieboek ‘Digitale nieuwsbrieven’ haarfijn uit hoe je kan scoren in de inbox van je publiek. Zijn boek bevat een schat aan praktische tips en inspirerende voorbeelden.

WIN-WIN-WIN
Creatief Schrijven mag 1 exemplaar weggeven van ‘Digitale Nieuwsbrieven’!

Wedstrijdvraag:
In het najaar van 2017 deden I Like Media en Kortom een bevraging bij 116 overheden en social-profits over hoe ze met nieuwsbrieven omgaan. Hoeveel procent van hen geeft toe dat ze geen zicht hebben op de statistieken van hun nieuwsbrief?

WINNAAR

Proficiat! Maureen Alexander is de winnaar van onze wedstrijd. Zij krijgt een exemplaar van ‘Digitale nieuwsbrieven’ van Kristof D’hanens toegestuurd. Het juiste antwoord? 21,3% heeft geen zicht op de statistieken van hun nieuwsbrief.